4013341401 |
Disseny curricular del CEE Francesc Bellapart |
2023-2024 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
15/1/2024 - 26/2/2024 (15 hores) de 17:00h a 19:30h |
|
CEE Francesc Bellapart |
|
c. La Palma, 14-18 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental I
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació neix de la necessitat detectada al centre per tal d’adaptar correctament el desplegament curricular de l’escola als currículums vigents atenent a les necessitats altament diferenciades i específiques de l'alumnat, i la singularitat del centre.
L’objectiu final del curs és la incorporació del treball realitzat als documents del centre.
|
| |
Objectius |
Treballar de forma col·laborativa entre els i les docents de claustre per arribar a acords en relació al desplegament curricular de l’escola
Dissenyar la programació curricular de centre de les diferents etapes educatives
|
| |
Continguts |
El currículum del segon cicle de l’etapa d’infantil, eixos i situacions d’aprenentatge a la nostra escola
El currículum de primària, competències bàsiques, transversals i situacions d’aprenentatge a les etapes de primària i secundària de la nostra escola
Plans de suport Individualitzats
|
| |
Formador/a |
Elena Claparols i Carmen Moreno
|
| |
Avaluació |
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals plantejades
Emplenament i tramesa del qüestionari d'avaluació de la formació
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a les sessions de formació amb les persones formadores
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals plantejades
Implementació d'algunes de les propostes de millora a l'aula.
|
| |
Persones destinatàries |
Persones docents del claustre
|
| |
E-mail |
crp-sabadell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
15/01/2024 |
1700 |
1930 |
Sessió 2 |
diumenge |
22/01/2023 |
1700 |
1930 |
Sessió 3 |
diumenge |
29/01/2023 |
1700 |
1930 |
Sessió 4 |
diumenge |
05/02/2023 |
1700 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
26/02/2024 |
1700 |
1930 |
|
| |